maski.blogg.se

Anonym som jag orkar. Än så länge foto blogg med lite av mig. Sen blir det väl så att jag kanske avslöjar mig själv.

Äntligen hemma

Publicerad 2014-02-17 16:17:04 i anonym, personligt,

Kom hem igår kväll vid 8 som var 4 timmar innan vi egentligen skulle komma hem 
Hur skönt som helst att bara duscha och slappa 
Men en riktigt dålig sak hände som samtidigt är bra 
Min mamma, lillasyster och lillebrorsa såg min tatuering!!!!! 

Kom in för att äta middag så tog jag av min hoodie och då såg de den 
Men som tur var såg inte min pappa den 
Sa till mamma och lillasyster att den var tillfällig haha
Så mamma ska nog säga till pappa så ska de snacka om det 
Kanske blir lugnt ändå!! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

maski

Jag är en 18 årig kille från Göteborg Ska hålla mig anonym än så länge ;) Jag håller på med flera olika sporter och älskar media Vill ni veta mer så får ni läsa lite i mina inlägg eller fråga helt enkelt!!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela