maski.blogg.se

Anonym som jag orkar. Än så länge foto blogg med lite av mig. Sen blir det väl så att jag kanske avslöjar mig själv.

Bubbelte är konstigt och extremt gott!!

Publicerad 2014-02-04 11:57:27 i ny,

Bubbelte innan den smärtsamma men snygga tatueringen med bästa friendo 

Bubbelte är den sjukaste drickan jag någonsin haft!!! :p den är kall, smakar som go saft och har små bollar i som man spräcker med tänderna för att få ut smak!  Så värt att testa 

Antik Kina butik och bar vid prinsgatan i Göteborg , prova det 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

maski

Jag är en 18 årig kille från Göteborg Ska hålla mig anonym än så länge ;) Jag håller på med flera olika sporter och älskar media Vill ni veta mer så får ni läsa lite i mina inlägg eller fråga helt enkelt!!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela