maski.blogg.se

Anonym som jag orkar. Än så länge foto blogg med lite av mig. Sen blir det väl så att jag kanske avslöjar mig själv.

gamla bilder

Publicerad 2014-02-03 19:09:28 i gammalt,

Gamla bilder från min förra Iphone!! sjukt längesen, sjukt allt galet skit som hänt sen dess asså!
 
Inte lite som ändrats nä ;)
 
 
 
Från en liten helgresa till sälen med kusinen, fett mycket park och filmning! rätt så nice ja!
Taggar Val Thorens nästa vecka (rätt många tusenlappar till mottot - KRÖKA , RÖKA , PÖKA)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

maski

Jag är en 18 årig kille från Göteborg Ska hålla mig anonym än så länge ;) Jag håller på med flera olika sporter och älskar media Vill ni veta mer så får ni läsa lite i mina inlägg eller fråga helt enkelt!!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela