maski.blogg.se

Anonym som jag orkar. Än så länge foto blogg med lite av mig. Sen blir det väl så att jag kanske avslöjar mig själv.

första inlägget från anonyma jag

Publicerad 2014-02-03 14:55:59 i Allmänt, anonym, blogg, första, ny, personligt,

Nu blir det första blogginlägget
Jag lär berätta lite om mig men ändå hålla mig anonym ;)
 
Jag fotar, jag är skådespelare, jag dyker, jag springer, jag gymmar och gör mycket mer...
 
Jag ska lägga upp lite bilder jag tagit men inga på mitt ansikte än ;)
 
läs eller inte, hare bra 
 
det här är en gammal bild från min kompis iphone av mig och en utav mina bästa vänner 
(saknar att gå runt i bara t-shirt)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

maski

Jag är en 18 årig kille från Göteborg Ska hålla mig anonym än så länge ;) Jag håller på med flera olika sporter och älskar media Vill ni veta mer så får ni läsa lite i mina inlägg eller fråga helt enkelt!!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela