maski.blogg.se

Anonym som jag orkar. Än så länge foto blogg med lite av mig. Sen blir det väl så att jag kanske avslöjar mig själv.

Lugn dag

Publicerad 2014-02-20 21:45:40 i personligt,

Mår på nåt sätt riktigt bra 
Det är nog första gången på länge som det har varit så här lugnt i familjen 
Inga bråk och så 

Det är skönt att plugga lite och redigera lite på Val T filmerna 


Den här lilla tösen Emma fyller år idag 
Det är en bra kompis till mig så det är roligt att se en liten pajas bli 18


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

maski

Jag är en 18 årig kille från Göteborg Ska hålla mig anonym än så länge ;) Jag håller på med flera olika sporter och älskar media Vill ni veta mer så får ni läsa lite i mina inlägg eller fråga helt enkelt!!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela