maski.blogg.se

Anonym som jag orkar. Än så länge foto blogg med lite av mig. Sen blir det väl så att jag kanske avslöjar mig själv.

Morgonpigg som fan

Publicerad 2014-02-18 07:37:42 i Allmänt, personligt,

Nej jag är ingen morgonmänniska 
Jag skulle vilja ligga kvar i minst en timma efter jag vaknat för att bara slappa och mysa in sig under täcket!!! ;)

Träffade tjejen jag är typ på g med igår vilket var underbart! Hon är så underbart skön och dessutom hur jävla snygg som helst, inte så illa tycker jag ;)

När jag sov i Val T 


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

maski

Jag är en 18 årig kille från Göteborg Ska hålla mig anonym än så länge ;) Jag håller på med flera olika sporter och älskar media Vill ni veta mer så får ni läsa lite i mina inlägg eller fråga helt enkelt!!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela